هر روز یک آرایش جدید

  • ۰
  • ۰

کانتور چیست و چگونه انجام می شود؟
کانتورینگ که به آن آرایش ترمیمی نیز گفته میشود یکی از تکنیک های آرایشگران حرفه ای برای فرم دادن به صورت و رفع عیوب صورت است، برای کانتور کردن صورت از کرم فشرده معمولا استفاده میشود که باید دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوست باشد اما برای هایلایت باید دو یا سه درجه روشن تر باشد. در یک تعریف ساده میتوان گفت کانتور یعنی پوشاندن عیوب صورت و برجسته کردن نقاط قوت آن . کانتور کردن فرم های مختلف صورت با هم متفاوت است مثلا کانتور کردن صورت بیضی با صورت گرد روش های مختلفی دارد و باید با مهارت های خاص کانتورینگ فرم صورت را ایده آل تر جلوه دهید.
در تکنیک کانتورینگ قسمت هایی از صورت که میخواهیم کوچکتر به نظر برسند را تیره میکنیم و نقاط قوت صورت را روشن تر یا هایلایت میکنیم، تصویر زیر نشان میدهد که کدام نقاط صورت باید تیره شوند و کدام نقاط روشن.
شما عزیزان حتما با سرچ کلماتی مانند:
کانتور، کانتور چیست، کانتورینگ چیست، کانتور صورت چیست، کانسیلر و کانتور چیست، کانتور صورت، کانتور چیست و چه کاربردی دارد، قلم کانتور، عکس کانتور، کرم کانتور و دیگر کلمات، با این مطلب آشنا شده اید. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای در کانتورینگ با ما همراه باشید.
کانتور کردن به معنای سایه زدن است و یک تکنیک آرایشی است که برای آن لوازم آرایشی خاصی وجود دارد، از کانتورینگ برای تقویت و برجسته سازی اجزای صورت و یا بدن مانند سینه ها استفاده می شود.
کانتورینگ معمولا به صورت سرد و گرم رنگ بندی شده است، که می توان از آن برای ایجاد یک یا دو سایه تیره تر و یا روشن تر از رنگ پوست در مناطق مختلف صورت مانند گونه ها، کنار بینی، حاشیه صورت، فک، نقطه T شکل (خط روی بینی و بالای ابروها) که مایلیم به شکل برجسته و یا ریز نشان داده شوند، استفاده کرد.
کانتورینگ
در واقع کانتورینگ با ایجاد خطای دید، قسمت هایی از صورت را که مد نظر ماست، برجسته (گونه ها) و یا کوچک (بینی) نشان میدهد.

 منبع:https://haftoyek.com

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • نازی مهدوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی