هر روز یک آرایش جدید

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فواید ژلاتین برای زیبایی و جوان سازی پوست
ترکیبات ژلاتین چیست؟
قطعا همه ما پودر ژلاتین خریداری می کنیم تا با آن ژله، دسر و... آماده کنیم، اما می دانید محتویات آن چیست؟ خوب، ژلاتین از استخوان ها یا پوست های حیوانی بدست می آید مصرف آن را نادیده نگیرید! این ماده یک غذای بسیار مغذی است که باعث افزایش کلاژن سازی می شود و با تاخیر در چین و چروک باعث جوان ماندن پوست می شود و همچنین به جوان سازی پوست کمک شایانی میکند. استخوان، پوست و بافت همبند از کلاژن تشکیل شده است، کلاژن پروتئینی است که ژلاتین را تولید می کند.
اگر چه اکثرا ژلاتین از پوست خوک بدست می آید، پس مطمئن شوید که ژلاتین ارگانیک حیوان علف خوار که معمولا حلال گوشت است و ترجیحا از گاو بدست می آید، را خریداری کنید.
یکی از غنی ترین و بهترین منابع ژلاتین، آبگوشت قلم و استخوان و آب قلم است!!
ماسک هایی که با ژلاتین می توان درست کرد :
آب و ژلاتین
آب و ژلاتین پایه‌ترین و اساسی ترین ماسک صورت با ژلاتین است و می‌تواند آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک کند. معمولا آلودگی‌ها در منافذ پوست جمع می‌شود و شوینده‌ها قادر به پاک کردن آن نیستند و اگر استفاده از اسکراب برای پوست حساس شما زیاد خشن است، این ماسک گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.
سفیده تخم مرغ و ژلاتین
سفیده تخم مرغ یکی از منابع بسیار مغذی برای انواع پوست است. این مخلوط پوست را نرم، لطیف و شفاف و به طور طبیعی مرطوب می‌کند. از آنجا که پوست را چرب نمی‌کند حتی برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب است.
شیر و ژلاتین
این مورد از بهترین ماسک‌های پیل آف برای سفید کردن پوست و شفاف کردن پوست است. اسید لاکتیک سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست را به طور موثر از بین می‌برد و پوستی شاداب و درخشان باقی خواهد گذاشت. می‌توانید برای از بین بردن مو‌های زائد، به این ماسک زردچوبه هم اضافه کنید.
ماست و ژلاتین
این ماسک نیز یکی دیگر از ماسک‌های پیل آف سفید کننده پوست است و برای از بین بردن لک‌های صورت مفید است. ماست را با آرد و ژلاتین مخلوط کنید تا یک ماسک بسیار موثر و فوق العاده به دست آورید. برای گرفتن بهترین نتیجه، از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید.این ماسک علاوه بر خواص روشن کنندگی باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد.
جوش شیرین و ژلاتین
این ماسک برای از بین بردن سلول‌های مرده روی پوست مفید است. به خصوص برای کسانی که پوست مستعد جوش دارند، ولی در عین حال نمی‌توانند از اسکراب‌های شیمیایی استفاده کنند، خوب است. جوش شیرین همچنین سایز منافذ پوست را کاهش داده و پوست را شاداب می‌کند. این ماسک علاوه بر خواص روشن کنندگی باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد.
ماسک ژلاتین و گلیسیرین
دو روش شفابخش و بسیار مفید استفاده از ژلاتین برای پوست صورت وجود دارد که در هر دو روش این ماده هم باعث غلظت و چسبندگی سایر مواد مورد استفاده صورت، و هم برای بازگرداندن نرمی و لطافت و شفافیت پوست استفاده می شوند.
استفاده از ژلاتین بدون عطر و مزه است و دیگری با ژلاتین ترکیب شده (نامحلول) یا ژله که از ترکیب گلیسیرین و نشاسته تهیه شده است.
در اینها یک ماده ارزشمند برای تهیه لوازم آرایش خانگی وجود دارد. نشاسته و مقداری آب و گلیسیرین که به صورت ژله غلظت پیدا کرده باشند هرگونه ذرات ریز و پایدار در محلول را (مانند ذرات چربی در شیر) به یکدیگر می چسباند و به صورت ماده ای ژله مانند در می آورد.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

کرم پودر BB گابرینی

دارای پوشش فوق العاده در دو رنگ بژ روشن و بژ تیره موجود می‌باشد. لک های صورت را به طور کامل پوشش می‌دهد. دارای spf15 می باشد. دارای آمینو اسید و ضدجوش می‌باشد. دارای آنتی اکسیدان و ضد سرطان می‌باشد. دارای ویتامین ای و رنگدانه های معدنی می‌باشد. ماندگاری ۲۴ ساعته و آبرسان می‌باشد. پس از ۵ دقیقه همرنگ پوست میشود. سازگار با انواع پوست می‌باشد.

کرم پودر BB گلدن رز

بافت نرم و سبک این کرم ظاهری درخشان به پوست داده و آن را لطیف می سازد. به علاوه در طول روز پوست را آبرسانی کرده و نواقص ظاهری آن را می پوشاند. با دارا بودن فیلتر ضد آفتاب (SPF25) پوست را در برابر آثار مضر اشعه خورشید محافظت می‌کند. این کرم دارای آنتی اکسیدان و ویتامین ای است و با فرمولاسیون بدون چربی و فاقد پارابن خود، می تواند بدون نیاز به مرطوب کننده استفاده شود.

کرم پودر BB چلنج

 

آنچه BB کرم های چلنج را از سایرین متمایز می‌کند وجود فاکتورهای ضد لک و ضد چروک در آن است که تمامی نیاز های پوست را برطرف کرده و علاوه بر ایجاد پوستی صاف، شفاف و زیبا، به حفظ و تداوم آن نیز کمک می‌کند. در فرمولاسیون BB کرم چلنج از نانو رنگدانه های کپسوله شده بسیار سبک استفاده شده که منافذ پوست را نمی بندد، مانع از تنفس طبیعی پوست نمی شود و ضمن داشتن پوشش خوب، جذب پوست شده و به لباس ها رنگ پس نمی‌دهد، نمی‌ماسد و با رنگ پوست همسان می‌شود. برای مصرف این محصول ابتدا کرم را روی پوست تمیز صورت با حرکات دورانی پخش کنید. این کرم بدون نیاز به ضد آفتاب و مرطوب کننده است و می‌تواند به عنوان پایه آرایش مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت بین کرم های BB,CC,DD,EE چیست؟
کرم بی بی: (BB CREAM)

BB مخفف Blemish Balm یا بالم لک است. این کرم‌ها در یکی دو سال اخیر بسیار شهرت یافته‌اند. کرم بی بی علاوه بر خاصیت پوشانندگی (مثل یک کرم پودر سبک) حاوی SPF و آنتی اکسیدان نیز هستند و بدین‌وسیله مراقبت از پوست را نیز انجام می‌دهند. این محصولات از کرم پودر سبکتر بوده و نسبت به مرطوب کننده‌های رنگی سنگین‌ترند. تنها در هنگام استفاده از این گروه محصولات به SPF موجود در این کرم‌ها بسنده نکنید و حتماً برای محافظت پوست در برابر آفتاب از یک ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

کرم سی سی: (CC CREAM)

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ است. این کرم‌ها نسخه‌ای پیشرفته‌تر از کرم‌های بی بی هستند و برای رفع قرمزی و زردی پوست استفاده می‌شود. این گروه از کرم‌های بی بی سبکترند و در روی پوست به شما حس جدیدی از سبکی، نرم و پر مانند می‌دهد و البته معمولا میزان SPF بالاتری نیز نسبت به کرم‌های بی بی دارند. البته در انواع گیاهی و طبیعی این نوع کرم‌ها به صورت معمول فاقد SPF هستند و خاصیت ضد چین و چروک قوی‌تری دارند. از سایر خواص این کرم‌ها به خاصیت ضد پیری، روشن‌تر کردن پوست نیز می‌توان اشاره کرد. سی سی کرم‌های اناگرین از این گروه محصولات هستند.

در این مقاله ما به سوالاتی مختلفی مانند سی سی کرم چیست و دی دی کرم چیست و ای ای کرم چیست پاسخ میدهیم و با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار میدهیم و شما به راحتی می توانید خرید اینترنتی بی بی کرم و خرید بی بی کرم مک و خرید بی بی کرم گران قیمت و خرید بی بی کرم ارزان قیمت را انجام دهید.
کرم دی دی: (DD CREAM)

DD مخفف Dynamic Do-All است که یک سوپر کرم از ترکیب خواص BB و CC کرم‌ها بوده که بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا ضد پیری تمرکز دارد. با مصرف این گروه چروک‌ها کم کم محو و خطوط اولیه پوست نمایان‌تر می‌شوند، در رنگ پوست بهبود رخ می‌دهد و نقاط حساس پوست شما محافظت می‌شود. در اینجا باید اشاره کنیم تنوع این محصول در برندهای آرایشی و پوستی نسبت به دو نوع قبل بسیار کمتر است.
کرم ای ای: (EE CREAM)

به قولی دست بالای دست بسیار است این محصول را می توان سوپر کرم این گروه تا به این لحظه دانست فرمولاسیون این کرم آنچنان پیچیده است که اگر DD را تنها چند شرکت تولید کرده اند باید بگویم EE تنها تا به امروز، سه تولید کننده در جهان دارد و برای اولین بار توسط Estée Lauder ارائه شد.EVEN EFECT که به اختصار EE نامیده میشود برگردان فارسی آن را “جلوه عجیب” میتوان نامید که خود حکایت از اثر شگرف این کرم بر پوست دارد. متاسفانه در سایتهای فارسی این محصول را به اشتباه extra exfoliation معرفی کرده اند که اشاره به نوعی اسکراپ دارد و مخفف آن E.E نوشته میشود نه EE این در حالی است که ای ای کرمی کامل با ۱۵ کارایی در یک محصول است که نه تنها تمامی خواص کرمهای بالا را دارد که بلکه کاملا بهینه شده و مغذی است و ضمن تصحیح رنگ چهره،آبرسانی،انواع ویتامین ها ،پروتئین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست که خاصیت Anti Aging قوی را ایجاد میکند.همچنین دارای SPF ۳۰ بالا ترین در این دسته است که با این وجود لطافت خود را حفظ نموده این محصول ضد باکتریال بوده و ایجاد افکت شفافیت و درخشش خاص و طبیعی آن نقطه تفاوت بصری این محصول از DD است طراحی و فرمولاسیون خاصش آن را به کرم روز و شب بدل کرده و در نهایت باید اضافه کنم این محصول از هر سه محصول بالا سبک تر نیز می باشد.

مشخصات کرم محافظتی روزانه DD خوب (سفید کننده بدن)

کرم دی دی-DD CREAM

“پویا و همه کاره” این معنی لغوی عبارت انگلیسی Dynamic Do-All که به اختصار DD نامیده میشود می باشد. خود به تنهایی گویای همه چیز است کرم دی دی که جدیدترین نسل کرم های الفبایی تولید شده لابراتورهای آرایشی و بهداشتی جهان است بدون شک یک مستر کرم بی رغیب است که در حال حاضر تنها کمپانی های شماره یک جهان قادر به تولید و عرضه آنها هستند و از این رو دارای قیمت بالاتری از دو مورد بالا می باشد. DD کرم هر آنچه در کرم BB و کرم CC گفته شد را ارائه میدهد یعنی تمام خاصیت و ویژگی دو محصول قبلی در آن یافت میشود. تمرکز تولید کننده ها در این نوع بیشتر بر توان ضد پیری و رفع چین و چروک های صورت است به طوری که نه تنها به صورت مقطعی که بلکه قابلیت ترمیم و درمان خطوط چهره و بازگرداندن رنگ و طراوت طبیعی پوست را در بلند مدت دارا می باشد.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

انواع پاک کننده های آرایش صورت
ژل شستشوی صورت
ژل های شستشوی صورت شفافند و همان طور که از نامشان مشخص است، شبیه ژله هستند.
• این نوع شوینده‌های صورت در اصل برای پاک کنندگی عمیق پوست طراحی شده اند.
• برای برطرف کردن انسداد منافذ پوست بسته شده، مؤثرند.
• چربی اضافه و باکتری هایی را که عامل ایجاد آکنه هستند، از بین می‌برند.
• ضدعفونی کننده هستند و لایه برداری می‌کنند.
فوم شستشوی صورت
اگر دنبال فوم های سبکی هستید، که پوستتان را نیز به طور کامل پاک کنند؛ این محصول برای شما مناسب است. فوم های شستشوی صورت نه تنها آرایش سبک و آلودگی ها را از روی پوست پاک می کند، بلکه موجب نرمی و لطافت پوست هم می شود.
لازم نیست پاک کننده ها حتماً به شکل فوم باشند تا پوست شما را کاملاً تمیز کنند. ولی، بیشتر افراد فوم ها را برای پاک کردن پوست، ترجیح می دهند.

صابون
اگر به دنبال بهترین شوینده صورت برای پوست خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم دور صابون‌های قالبی را خط بکشید.
البته، نمی توانیم انکار کنیم که صابون و پاک کننده‌های قالبی پوست شما را کاملاً تمیز می‌کنند. اما، باید بدانید این مواد پوست شما را به قدری پاک می‌کنند که خشک و خشن می شود.
برخی از پاک کننده های قالبی کمتر پوست را خشک می‌کنند، اما موادی که آنها را به شکل جامد در می آورد، می تواند منافذ پوستتان را مسدود کند. به همین دلیل، شفافیت پوستتان از بین می رود. تحقیقات نشان می‌دهد، استفاده از صابون، با به هم زدن pH طبیعی پوست، از بین بردن باکتری های مفید و چربی‌های ضروری آن به پوست آسیب می زند.
اسکراب‌ها (scrub):
در ترکیب اسکراب‌ها دانه‌های ریزی وجود دارد و برای پاک‌سازی و سایش روی پوست به‌کار می‌روند. اسکراب (لایه‌بردار) بیشتر برای پوست‌های چرب کاربرد دارد و در پوست‌های خشک کمتر استفاده می‌شود. در قدیم در ایران از سفیدآب استفاده می‌کردند که همان کارایی اسکراب‌های امروزی را دارد. ابتدا با صابون و یا شیرپاک‌کن یا ژل پاک‌کننده صورت را تمیز کرده و می‌شوییم و در حالی که صورت خیس است از اسکراب استفاده می‌کنیم، روی صورت مالیده و با حرکت دورانی ماساژ می‌دهیم. معمولاً ۲ تا ۴ دقیقه زمان کافی است و بعد صورت را با آب می‌شوییم. برای پوست‌های چرب توصیه می‌شود حداقل هفته‌ای ۲ تا ۳ بار این کار انجام شود. نتیجه استفاده مرتب از اسکراب این است که منافذ پوست کوچک‌تر می‌شود، پوست شفاف‌تر می‌شود و سرسیاه‌های روی پوست به‌تدریج از بین می‌روند. اسکراب‌های صنعتی هم وجود دارد که به‌عنوان نمونه میکرودرم ابریژن نوعی اسکراب صنعتی است که در لایه برداری‌ها استفاده می‌شود.

میسلار واتر و محلول آرایش پاک کن
اگر ترجیح می‌دهید آرایش خود را با پد پنبه ای پاک کنید، می توانید از میسلار واتر (micellar water) استفاده کنید. لازم نیست میسلار واتر را بشویید. ولی، بهتر است نگذارید مواد پاک کننده بیش از اندازه روی پوستتان بماند.
بعضی آرایش پاک کن‌ها دو فاز هستند. این آرایش پاک کن ها را باید قبل از استفاده به خوبی تکان دهید. این محصولات، آرایش سنگین صورت و آرایش ضدآب چشم را بدون اینکه لایه‌ی چربی روی پوستتان باقی بماند، پاک می‌کنند. محلول دوفاز پاک کننده آرایش برای تمام انواع پوست مناسب است.
در این مقاله سایت هفت و یک ما در مورد موضوعات مختلفی مانند پد آرایش پاک کن و میسلار واتر صورت و آرایش پاک کن خارجی و میسلار واتر بهتره یا تونر و میسلار انواع پوست ها مطالبی را ارائه می دهیمدستمال مرطوب پاک کننده آرایش
اگر ترجیح می دهید پوستتان را سریع تمیز کنید و حوصله ی شستن آن را ندارید. دستمال مرطوب انتخاب مناسبی برای شماست.
استفاده از دستمال مرطوب روشی عالی و کارآمد برای پاک کردن صورت است. به ویژه به این دلیل که نرم و لطیف است و لایه ی چسبنده ای از خود روی پوستتان باقی نمی‌گذارد. اما، مراقب باشید دستمال مرطوب را روی پوستتان نکشید. چون میتواند به پوستتان آسیب بزند.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

قسمت دوم : از پرایمربرای زیرساز آرایش استفاده کنید.
قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید. استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود.
با انگشتان خود می‌توانید پرایمر را روی پوست پخش کنید. مقدار کمی از پرایمر برای کل صورت کافی است. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند.
قسمت سوم : استفاده از کرم پودر یا موس گریم برای یکدست کردن صورت
از کرم و یا کرم پودر با قدرت پوشش دهندگی بالا استفاده کنید. با استفاده از کرم پوست شما حالت یکنواخت پیدا می کند و شما می توانید به کمک کرم یا کرم پودر رنگ دلخواهتان را به پوست صورتتان بدهید. اگر شما پوست روشن و سفیدی دارید و ترجیح می دهید که پوستتان را تیره تر کنید بهتر است که از کرم ها با شماره 4 به بالا استفاده نمایید. بهتر است که رنگ کرم پودر شما برای روز به رنگ پوستتان نزدیک تر باشد و برای شب از کرم پودر هایی که دو درجه از پوستتان تیره هستند استفاده نمایید.
قسمت چهارم : زاویه دار کردن صورت و کانتور بینی
در این مرحله با کمک یک کرم پودر تیره تر از کرم زیر ساز یا پالت کانتور برجستگی هایی را برای صورت خود ایجاد کنید. خط گونه را با کمک کرم تیره برجسته کنید و زیر چشم و بالای گونه ها را مقداری روشن تر کنید. اگر شما تمایل دارید که بینی خود را کوچک تر نشان دهید رویدو طرف خط بینی را به کمک یک کرم تیره مقداری تیره کنید. و روی تیغه بینی را خطی سفید بکشید.ایجاد برجستگی های صورت را بهتر است که با کمک اسفنج تمیز یا قلم موی مخصوص گریم انجام دهید و اطراف کرم تیره را محو کنید تا گریم صورت طبیعی تری را داشته باشید.شما همچنین در این مرحله میتوانید رژ گونه بزنید.قسمت پنجم : استفاده از پودر فیکس بر روی کل صورت

برای استفاده از پودر فیکس قلم بزرگی را که شبیه به قلم رژ گونه است در داخل پودر فیکس یا پودر بچه بچرخانید و سپس قلم را به همه جای صورت خود بمالید با این کار همه سطح پوست شما یکدست خواهد شد و پودر سایه از روی صوتتان به راحتی پاک می شود.
قسمت ششم : استفاده از سایه پشت چشم
حتما قبل از زدن سایه رنگ سایه تان را انتخاب نمایید بهتر است که رنگ سایه با رنگ لباس مجلسی شما مطابقت داشته باشد. برای آرایش روز از رنگ های مات و کم رنگ استفاده کنید و برای آرایش شب از رنگ های براق و پر رنگ بهتر است استفاده کنید.

قسمت هفتم : استفده از رژلب و خط لب

در این مرحله شما باید از رژ لبی استفاده کنید که با رنگ پوست و سایه ای که برای پشت چشمتان استفاده کرده اید ست شود و همچنین بعد از رژ لب میتوانید برای براق شدن بیشتر آن از برق لب استفاده کنید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

چگونه جوان تر بنظر برسیم ؟

در این مقاله سایت هفت و یک اطلاعاتی درباره این که چه مدل ابرویی سن را کمتر نشان می‌دهد؟ کم سن به نظر رسیدن، چگونه بیبی فیس باشیم؟ چطور جوان به نظر برسیم؟چگونه کمتر از سن‌مان به نظر برسیم؟چگونه کم سن به نظر برسیم، چه مدل مویی سن را کمتر نشان می‌دهد و روش‌هایی برای جوان‌تر به نظر رسیدن، را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

همه‌ی ما تأثیرات سن و ایجاد پیری و آثار چین و چروک بر روی پوست را درک می‌کنیم، ولی به این معنی نیست که اگر حواس‌مان را بر جوان‌تر شدن متمرکز کنیم، نمی‌توانیم جوانی و سرزندگی را به ظاهرمان بیافزاییم. برای این‌که ده سال جوان‌تر به نظر برسید، می‌توانید از بسیاری ترفندها و روش های آرایش، مو و لباس استفاده کنید تا ظاهرتان را جوان‌تر نشان دهید. همچنین می‌توانید بر سبک زندگی‌تان متمرکز شوید تا زندگی سر حال و شادابی و پر انرژی داشته باشید. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که فرقی نمی‌کند در چه سنی باشید، شما هنوز زیبا هستید؛ در واقع بسیاری از افراد پس از آن‌که اعتماد به نفس پیدا می‌کنند ظاهرشان بهتر می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید چگونه ده سال جوان‌تر شوید، به مطالعه این نوشتار ادامه دهید.
ترفند اول :چهره تان را آراسته نگهدارید نگه داریددارید البته این بدان معنی نیست که ابروهایتان را باریک کنید بلکه به این معناست که ضمن داشتن ابروهای پهن همیه اطراف ابروهایتان تمیز و مرتب باشد که باعث می‌شود قابی برای چهره شما ایجاد کند و چشمان شما را زیبا جلوه کنند. این رسیدگی های به ظاهر جزئی از نظافت های روزانه محسوب می شوند که شما ببا رعایت کردنشان به جوان به نظر رسیدن خود کمک می کنید.

ترفند دوم : پوست‌تان را تمییز و مرطوب نگه دارید
تمیز و مرطوب کردن به محافظت از پوست کمک می‌کند و آن را سالم نگه می‌دارد.اما شستن بیش از اندازه پوست برای پوست زیان آور است. اما بطور مرتب از صابون استفاده نکنید که پوست‌های غیرجوان را خشک می‌کند، در عوض از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که بدون از بین بردن رطوبت شما شستشوی ملایمی انجام می‌دهند.همانند شیرپاکن و ... از تونرهای پوست استفاده نکنید بخصوص تونرهایی تند و تیز یا با پایه الکل. از یک نرم‌کننده خوب برای روز و شب استفاده کنید. همچنین لایه برداریوست های قدیمی بسیار تاثیر گذار است.شما همچنین می توناید از تونر طبیعی گلاب استفاده کنید که موجب تقویت پوست و حفظ سلامت پوست می شود.

ترفند سوم : به فکر دست‌های‌تان باشید
از یک کرم دست خوب و کلاژن ساز و جوان کننده پوست همیشه و بطور مکررا استفاده کنید و به دنبال کرمی باشد که خاصیت ضدآفتاب هم داشته باشد. دست‌های کدر را با استفاده منظم از پوسته‌پوسته شدن روشن کنید. نمک دریا را با آبلیمو مخلوط کنید و با یک مسواک نرم دستهایتان را به آرامی مالش دهید.و بعد ز لایه برداری آن را تقویت کنید.

ترفند چهارم : به لاغری فکر کنید.

زیرا داشتن تناسب اندام موجب جوان ماندن شما می شود.
قبل از اینکه غذا بخورید، برای ۶۰ ثانیه به غذا فکر کنید. یک دقیقه را صرف عطر خوش شام نمائید، تصور کنید که مواد تشکیل دهنده‌ی غذا از کجا آمده‌اند و چگونه گرد هم جمع شده‌اند. سپس اولین گاز را مزه مزه کنید. .آرام غذا خوردن باعث می شود شما زودتر سیر شوید و اضافه وزن پیدا نکنید. تحقیقات منتشر شده در مجله‌ی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی حاکی از آن است که افرادی که برای خوردن به مواد خوراکی حمله‌ور نمی‌شوند و بین هر لقمه فاصله می‌اندازند نسبت به کسانی که سریع غذا می‌خورند، وزن کمتری دارند.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

 

زمانی که در فکر خرید هدیه ای کوچک برای همسر، مادر، دوست و … هستید، معمولا خرید یک شال و یا روسری جز اولین هدیه هایی است که به ذهنتان می رسد، زیرا شال و روسری زیاد استفاده می‌شود و خانم‌ها هر چقدر هم که خودشان شال و روسری داشته باشند باز هم از هدیه گرفتن آن خوشحال می‌شوند و به کارشان می‌آید.

شال و روسری به عنوان هدیه چند مزیت دارد:
1. هدی? مقرون به صرفه ای است.
2. نیاز به دانستن سایز ندارد.
3. جز پوشاکی است که زیاد استفاده می شود.
4. تنوع زیادی دارد و دسترسی برای خرید آن آسان است.
5. متناسب با فصل می توانید نوع خاصی از آن را تهیه کنید.
اما خرید این نوع هدیه بدون دانستن نکاتش آن چنان کار ساده ای هم نیست. اگر می خواهید یک شال یا روسری مناسب برای خودتان یا هدیه خواند این مقاله را از دست ندهید.
قواره های مختلف روسری و شال
معمولا هرچه قواره شال یا روسری بزرگتر باشد ، بهتر و راحتتر است ، مگر آنکه بزرگی زیاد برای فصل گرما
مناسب نباشد یا ...سایز استاندارد روسری 90 سانت و شال 60-70 سانت عرض در 180 سانت طول می باشد،
اما پیشنهاد ما برای شال عرضی حدود 80 تا 1 متر (بدلیل تا شدن و حجاب داشتن) و روسری قواره ایی
حدود 100 تا 110 (بدلیل گره خوردن و مشخض نبودن گردن ) می باشد ، هرچند که در کل قواره امری
سلیقه ایی است .

اولین نکته ایی که باید به آن توجه داشت انتخاب شال یا روسری است.
باید توجه داشته باشید که شخص مورد نظر شما بیشتر به شال علاقمند است یا روسری ؟
سر نخوردن ، راحت بودن ، و عدم نیاز به مرتب کردن مدام آن از نکاتی است که در انتخاب شال یا روسری
عامل مهمی است.شما باید شال یا روسری که انتخاب می کنید بر روی سرتان کاملا راحت باشد و سر نخورد.
ما در این مقاله سایت هفت و یک مواردی مثل شال و روسری عمده و شال و روسری عمده ارزان و شال و روسری بچگانه و شال و روسری برند و شال و روسری بافت و شال و روسری ابریشمی و شال و روسری پلنگی و شال و روسری ترک و شال و روسری ترمه و شال و روسری جدید و شال و روسری سال 99 و شال و روسری جدید2020 و شال و روسری چارقد و شال و روسری حریر و شال و روسری حریر ابریشم و شال و روسری مجلسی و شال و روسری حریر مجلسی و شال و روسری خاص و شال و روسری خوشگل و شال و روسری حجابی و شال و روسری خزدار و شال و روسری دخترانه و شال و روسری رنگ سال 99 و شال و روسری زنانه و شال و روسری زمستانه و شال و روسری زیبا را به شما معرفی کنیم.نحوه خرید اینترنتی روسری قواره بزرگ و ارزان

انتخاب طرح و رنگ روسری:
اولین چیزی که در انتخاب شال و روسری به ذهن می‌رسد رنگ و طرح آن است. اکثر طرح‌های شال و روسری که در بازار وجود دارد ، طرح‌های کپی خارجی هستند و طرح‌های ایرانی و سنتی به تعداد کمتری وجود دارد. مدل های سنتی و بته جقه دار با زمین? تیره بیشتر مناسب بانوان مسن است و طرح های چهار خانه, نقاشی و تصاویر چاپی را معمولا بانوان جوان می پسندند. طرح های تک رنگ بیشتر از جنس نخ هستند و در رنگ های متنوع و گوناگون موجودند. در ضمن در انتخاب رنگ شال و روسری نیز باید متناسب با رنگ پوستتان باشد.
یکی از مهمترین نکات ، طرح و رنگ شال و روسری است ، شال و روسری یکی از متنوع ترین پوشاک است ،
این تنوع هم یک حسن برای انتخاب است ، هم خرید را یکم مشکل و تصمیم گیری را سخت می کند ، به همین
دلیل باید به نکاتی توجه نمود که برای هر شخص و سلیقه متفاوت است و متناسب با سلیقه فرد خریداری شود .
طرح های سنتی : طرح های همراه با بوته جقه ، گل و .. که بیشتر در بین بانوان مسن طرفدار دارد
طرح های مدرن : شامل طرح های نقاشی ، کوبیسم ، چهار خانه ، زنجیری و کمربندی ...
تک رنگ : شال یا روسری ساده که معمولا نخی است و انتخاب رنگهای خاص و منحصر به فرد آن می تواند هدیه
بسیارمناسبی باشد.

مدل بستن شال و روسری جدید
کیفیت ظاهری شال و روسری :
هنگام خرید روسری و شال ، اگر برای خودتان خرید می کنید ، به راحتی بیش از مد توجه کنید ،
اگر برای شخصی هدیه می خرید ، سلیقه شخص مورد نظر مهمترین اولویت برایتان باشد ، نه نظر فروشنده
یا مد روز و ... بسته بندی زیبا و شکیل هم از اهمیت خاصی برخوردار است ، دقت کنید که شال و روسری زده
دار ، نخ کش ، لک ، جابجائی چاپ و ... نداشته باشد.
ترجیحا سعی کنید از فروشنده قول تعویض بگیرید که اگر شخص مورد نظر شما ، سلیقه ی شما را نپسندید ،
بتواند با سلیقه خود ، با شال یا روسری دیگری تعویض نماید .
این بخش مقاله ما انواع شال عروس و آموزش بافت شال و کلاه زنانه و شال بافتنی زنانه و شال تک رنگ و شال تبلیغاتی و شال توری مشکی و شال جدید مشکی و شال پلیسه ای و شال دور دست دور را به شما آموزش داده ایم.

نکات خرید شال و روسری شیک
جنس شال یا روسری :
جنس شال یا روسری یکی از مهمترین نکات انتخاب شال و روسری مناسب برای خرید است.
شال و روسری نخی : شال یا روسری های نخی زیر مجموعه ی پارچه های پنبه ای می باشد ، به
راحتی شست و شو می شوند ، بدلیل عبور دادن گرما از خود و خنک بودن ، مناسب ترین جنس شال یا
روسری برای فصل گرماست ، به راحتی اتو می شود ، کمتر از سایر جنس ها سر میخورد
شال و روسری حریر : پارچه ای لطیف ، خنک ، سبک ، نازک و لخت است ، بدلیل نازکی حجاب نداشتن ،
روسری های حریر بیشتر از شال حریر موجود است ، به نسبت نوع نخی ، قیمت آن گران تر است و سر خوردن
آن به نسبت روسری با شال نخی بیشتر است .
شال و روسری ساتن : پارچه ی ساتن ، نوعی پارچه براق است که سطحی صاف دارد ، معمولا پشتشان
مات است به نسبت نمونه ی روسری ابریشمی ارزان تر است و بیشتر در تهیه روسری های مجلسی و
رسمی کاربرد دارد .

شال و روسری ابریشم : شال یا روسری ابریشم سبک و لطیف و مقاوم هستند ، چهار فصل استفاده شده
و دیر تر چروک می شوند ، معمولا برای محصولات مجلسی استفاده شده و گران قیمت هستند.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

اسامی انواع شورت زنانه
اولین لباس زیری که هر شخصی بر تن میکند شورت ها می باشد.مردان و زنان مدل های مختلف شورت را بر تن می کنند.
شورت بندی (Thong)
هنگامی که درباره انواع شورت زنانه صحبت به میان می‌آید، مدل بندی یا Thong مدلی غیر متعارف محسوب می‌شود.
با این حال این مدل از شورت‌ها در میان بسیاری از زنان، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. کِش بالای این شورت دارای نوار بسیار باریکی است و مانند یک رشته در دور کمر پیچیده می‌شود.
مناسب برای پوشیدن : در زیر لباس شنا و مایو، شلوارک، شلوار جین سفید، لباس شب و غیره

شورتِ بندی از نوع G (جی)
اگر شما با شورت‌های زنانه Thong آشنایی داشته باشید، باید بدانید که مدل G-String هم با آن هم خانواده است.
این مدل شورت‌های زنانه هیچ کش کمر یِ قطوری ندارند و دارای رشته‌های نازکی در خود می‌باشند و بویژه برای پوشیدن با جوراب شلواری مناسب هستند.
قسمت پشت شورت زیاد پوشیده نمی‌باشد. مدل‌های فانتزی این نوع از شورت زنانه که با نام جی استرینگ (G-Sting) شناخته می‌شوند، صرفاً یک نوار کشی می‌باشند. جلوی این نوع شورت نیز زیاد پوشیده نمی‌باشد و بسته به مدل از طرح‌های فانتزی همچون پروانه، گل و .. در تولید آن استفاده می‌شود و بیشتر جنبه فانتزی دارد.
از جلو، شورت بندی شباهت زیادی به بیکینی دارد؛ اما در قسمت عقب اندازه آن به حداقل می‌رسد. شورت‌های بندی تقریباً همیشه طوری طراحی می‌شوند که اندام جنسی را بپوشانند و بیشتر ناحیه‌ی باسن را نپوشیده بگذارند.
یکی از انواع شورت بندی، شورت بندی جی است که عقب آن از یک تکه بند (معمولاً از جنس کشسان) تشکیل شده‌ است. شورت‌های بندی در انواع مختلفی وابسته به ضخامت، جنس و نوع اتصال در قسمت عقب، هم برای زنان و هم مردان ارائه می‌شوند.شورت زنانه مدل Brief

شورت‌های زنانه مدل Brief به معنای واقعی کلمه یک لباس زیر مناسب و استاندارد به شمار می‌روند. دوخت استاندارد در کنار لطافت و نرمی پارچه، ویژگی خاصی به این شورت‌ها بخشیده است که استفاده‌ی روزمره و بلند مدت از آن را برای خانم‌ها بسیار مناسب می‌گرداند. کمر این شورت‌ها‌ی Brief کمی پایین‌تر از شکم قرار می‌گیرد. اگر به دنبال پوشش بیشتری از این مدل هستید، به مدلی که در گزینه قبل گفته شده رجوع کنید.
مناسب برای پوشیدن – در زیر هر لباسی.

شورت زنانه مدل برش فرانسوی French Cut
شورت‌های زنانه مدل برش فرانسوی تفاوت مختصری با مدل Brief دارد. این مدل شورت‌ها نیز پوشش مشابهی را ارائه می‌دهند و کمر این شورت‌ها بر روی ناف قرار می‌گیرد. بخش ران‌ها کمی پوشیده هستند اما باسن را کاملاً پوشش نمی‌دهند.
مناسب برای پوشیدن – در زیر هر لباسی

نیم پا (Cheeky)
چنانچه از اسم انگلیسی آن پیداست، این شورت مناسب جوانان با سایز 42-38 می‌باشد، چون بیشتر جنبه فانتزی و دخترانه دارد. در شورت نیم پا، پشت شورت کمی پوشیده‌تر از بیکینی است اما جلوی آن بر روی ران برشی زیبا خورده و جلوه فانتزی آن را دوچندان کرده است. به اصطلاح به این نوع شورت‌ها برزیلی نیز گفته می‌شود.

پادار (Boyshort)
یکی از فانتزی‌ترین انواع شورت زنانه که اگر پارچه توردار یا دانتل (Lace) در آن بکارگرفته شده باشد، زیبایی آن را بسیار بیشتر می‌کند. در زبان ترکی به این نوع شورت باکسر (Boxer) گفته می‌شود. جلو و پشت این مدل به یک اندازه برش خورده و تا جلو ران را می‌پوشاند.
این شورت نسخه زنانه شورت‌های بوکس مردانه است. طراحی کلی این شورت‌ها به شکل مستطیل است و پوشش کاملی برای بدن دارد. این شورت زنانه بر خلاف شورت‌های معمولی کمی پایین‌تر از ران هم قرار می‌گیرند.
این شورت‌های زنانه را می‌توان با دامن، شلوار و یا هر چیز دیگری که با آن راحت هستید، بپوشید.

کمر گنی (control brief)
فاق آن بلند می‌باشد و در قسمت بالایی کش بافتی وجود دارد که باعث جمع کردن شکم و باسن می‌شود. این نوع شورت برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند و می‌خواهند لباس آن‌ها بهتر دیده شود، مناسب می‌باشد.
این مدل شورت‌های زنانه می‌توانند زندگی را برای هر خانمی آسان‌تر کنند. هر زمان از مدل‌های شورتی که دارید خسته شدید، حتما این مدل را امتحان کنید. این مدل شورت ها پوشش کاملی برای شما دارند. شکم را به راحتی می‌پوشانند و بدن را جمع کرده و کمربند ضخیمی دارند که دارای لطافت بسیار خاصی می‌باشد.

شورت زنانه مدل Hipster
Hipster ها ترکیبی از مدل شورت بیکینی و Boy short است. کمربند این شورت در اطراف لگن قرار می‌گیرد. پوشش بسیار خوبی برای بدن دارد و دور ران‌ها را هم به راحتی می‌گیرد. انتخاب بسیار خوبی برای زنانی است که مدل بیکینی را با پوشش بیشتر و برای استفاده‌ی منظم‌تر می‌خواهند.
مناسب برای پوشیدن – در زیر هر لباسی
ما در این بخش مقاله به انواع سوالات شما مانند شورت گیاهی زنانه چیست و شورت لامبادا چیست و همچنین قیمت شورت گیاهی زنانه را در اختیار شما قرار می دهیم.

شورت های زنانه بدون درز Seamless
شورت های زنانه بدون درز، فاقد مرزهای ضخیم در انتهای پارچه هستند. پارچه‌های به کار رفته در تولید این مدل شورت های زنانه پارچه‌هایی از قبیل ساتن، ابریشم، ژرسه و یا ترکیبی از تمامی این‌ها می‌باشند. شورت‌های بدون درز، در مدل‌های دیگری هم مانند Hipster، برش فرانسوی French cut، شورت‌های بلند و غیره ، یافت می‌شود. در کل این مدل شورت برای زنانی که با مدل‌های Thong و G-String راحت نیستند، بسیار مناسب است.
مناسب برای پوشیدن – در زیر شلوار جین سفید، شلوارک، شلوار و لباس‌های چسبان

 منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

انواع مدل های شورت و سوتین زنانه
لباس زیر بدلیل این کـه در دسترس دید نیست نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد. بد نیست کـه هر چند وقت یک بار لباس زیر خودرا بجوشانید تا کاملا ضد عفونی شود و آلودگی‌های آن از بین برود. اتو کردن پس از شستشو نیز دراین امر بسیار موثر خواهد بود. یکی از اشتباهات رایج مـا این اسـت کـه پس از شستن لباس زیر آنرا زیر لباس‌های دیگر پهن می کنیم تا پنهان باشد.
اما بهتر اسـت لباس زیر مستقیما در دسترس هوا باشد تا خشک شود و ذرات معلقی کـه جذب خود کرده اسـت در اثر هوا از بین بروند. برای خشک کردن لباس زیر بهتر اسـت کـه در جای تمیز و ترجیحا بـه صورت آویزان پهن شوند. اگر بتوانید هرروز لباس زیرتان را بشوئید بـه سلامت شـما کمک بزرگی خواهد شد.
بهترین جنس لباس زیر
جنس دانتل یا اجناسی کـه دارای انعطاف پذیری خوبی هستند، بهترین جنس و بافت مناسب برای لباس زیر محسوب می شوند. لباس زیرهای نخی نیز بسیار مناسب اسـت و اگر پوست شـما بـه عده ای از بافت‌ها حساسیت نشان میدهد، لباس زیر نخی حساسیت پوستی کمتری را ایجاد میکند.
برای استفاده بلند مدت از یک لباس زیر توصیه می شود کـه از جنس‌های طبیعی استفاده کنید. لباس زیرهایی کـه از الیاف و مواد غیر طبیعی مانند پلاستیک تولید شده‌اند باعث اذیت شدن پوست شـما میشوند. پس برای سوتین‌هایی کـه در طول روز استفاده میکنید بهتر اسـت بـه سراغ مدل‌هایی بروید کـه ساده و آسان هستند و پوشیدن انها در طول روز شـما را اذیت نکند.
در این بخش مقاله ما تصاویری از انواع لباس زیر فانتزی دخترونه و شورت و سوتین مجلسی و شورت و سوتین ست گیپور و شورت و سوتین باب اسفنجی و ست شورت و سوتین و ست شورت سوتین طرح یلدا و طرح جدید شورت و سوتین را برای شما فراهم آورده ایم.

انواع لباس راحتی زنانه
باس زیر نایلونی تعریق را بیشتر می کند ودر نتیجه امکان ابتلا بـه قارچ پوستی را افزایش می دهد. درصورت ابتلا بـه قارچ پوستی کـه بـه شکل دایره‌های قرمز ایجاد و باعث خارش، حساسیت و تورم میشود، باید از پمادهای موضعی ضد قارچ ودر موارد شدیدتر از داروهای خوراکی استفاده کنید.
انواع مایو زنانه
مایوهای زنانه طرح ها و مدل ها مختلف دارد اما به صورت کلی مایوهای زنانه بر چهار مدل یک‌ تکه(یا سرهمی)، دوتکه(در دو نوع بیکینی و تانکینی)، سه‌تکه و اسلامی است.
مایوی ساده یا یک‌تکه از جلو شرمگاه تا بالای سینه را می‌پوشاند و مایو های دو تیکه مشابه ست های لباس زیر می باشد و تکه‌ای از آن شرمگاه را پوشانده و قسمت دیگر سینه‌ها را می‌پوشاند.


خرید لباس زیر مناسب
لباس زیر تاثیر مهمی در ظاهر شـما خواهد داشت و اگر سوتین مناسبی را انتخاب نکنید باعث می شود کـه لباس رویی شـما هم چندان خوب دیده نشود و بد جلوه کند. خرید لباس زیر در سایز و اندازه مناسب و نحوه نگه‌داری لباس زیر زنانه تاثیر بالایی در طول عمر و کارکرد آن دارد.
اگر لباس زیر خصوصا سوتین مناسبی را انتخاب نکنید علاوه بر این کـه هزینه‌ای را برای خرید آن صرف کرده اید، می تواند باعث درد و اذیت پوست شـما و هم چنین ایجاد فشار روی قفسه سینه و مشکلات تنفسی بشود. لباس زیر تنگ عروق پوست را تحت فشار قرار داده و مانع از گردش خون مناسب در آن نواحی می شود بـه خصوص اگر تنگی لباس در ناحیه لگن و سینه باشد.
در نتیجه پس از پوشیدن چنین لباس زیرهایی ممکن اسـت احساس کوفتگی کرده و روی پوستتان قرمزی ایجاد شود. پس سعی کنید این موارد را در هنگام خرید لباس زیر زنانه اعم از شورت، سوتین و زیر پوش درنظر داشته باشید.

لباس زیر زنانه مناسب برای مجالس
سوتین مناسب برای لباس‌های یقه باز یا دکلته بهتر اسـت از جنس دانتل باشند. این جنس از سوتین بهتر روی بدن می نشیند و سبب می شود کـه سینه‌های شـما خوش فرم‌تر و زیباتر بنظر بیاید. در صورتی کـه میخواهید سینه‌های شـما بزرگ‌تر بنظر بیاید میتوانید از سوتین‌های ابری و جک دار استفاده کنید کـه این خواسته شـما را تامین میکنند.
خرید اینترنتی سوتین نیم تنه شورت و ست لباس زیر ارزان
ما در این بخش انواع مدل های مختلف شورت را به شما معرفی می کنیم و شما به راحتی می توانید خرید ست زنانه و خرید شورت و سوتین ارزان خوب و خرید شورت و سوتین عمده و فروش لباس زیر زنانه زیر قیمت را براحتی انجام دهید.
شورت پادار Boy Shorts
این مدل از انواع شورت زنانه، بر خلاف معمول، در قسمت ران، مستطیلی شکل هستند و شورت‌های مردانه را در ذهن تداعی می‌کنند. ویژگی اصلی شورت پادار، پوشش بالای آن است.
کِی بپوشیم : شورت‌های پادار زنانه در زیر دامن‌های کوتاه و چین دار که امکان بالا رفتن آن‌ها بسیار است، به کار می‌روند.
این مدل از شورت‌ها در دوران قاعدگی گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود.
شورت کلاسیک Classic Briefs
این شورت با فاق بلند و پوشش حداکثری، قدیمی‌ترین و راحت‌ترین مدل از انواع شورت زنانه است. البته این طراحی، امروزه علاوه بر شورت‌های روزانه، در انواع شورت‌های مدرن نیز استفاده می‌شود.
شورت کلاسیک دقیقا همانی است که در بسته‌های چند‌تایی می‌خرید و با هر لباسی می‌پوشید. این مدل شورت زنانه تنها با لباس‌های ظریف و چسبان که خط شورت را نمایان می‌سازند، قابل استفاده نخواد بود.
کِی بپوشیم : شورت کلاسیک برای استفاده‌ی روزمره و در روزهای سخت قاعدگی، بهترین گزینه است.این شورت بطور کلی شورت راحتی می باشد.
هیپسترز / هیپ هاگرز Hipsters
در مدل هیپستر یا هاگرز، کش کمر دقیقا روی باسن قرار می‌گیرد. با اینکه این شورت، فاق کوتاهی دارد، اما هنوز پوشش زیادی را به خصوص در پهلوها ایجاد می‌کند.
کِی بپوشیم : این مدل شورت زنانه، در زیر جین‌ها و دامن‌های فاق کوتاه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع:https://haftoyek.ccom

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی چه مزایایی دارد؟
این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری، به فروشگاه های اینترنتی علاقه نشان می دهند، از خرید کفش گرفته تا بلیط هواپیما. فکر می کنید علت چیست؟ فروشگاه اینترنتی ، چه مزایایی داشته که مردم به آن علاقه نشان داده اند؟ ایا در کنار این مزایا، خرید آنلاین معایب و مشکلاتی هم دارد؟ تا با آگاهی خرید کنید.
تاریخچه:
در سال ۱۹۹۰ تیمبرزلی اولین سرور و مرورگر جهان را ایجاد کرد.آن در سال ۱۹۹۱ برای مصارف تجاری افتتاح شد.در سال ۱۹۹۴ پیشرفت های دیگری صورت گرفت،از قبیل افتتاح بانکداری الکترونیک و فروشگاه اینترنتی پیتزا.در طی همان سال،نت اسکیپ رمز نگاری ssl را برای انتقال داده ها در اینترنت معرفی کرد،که امروزه در خرید های اینترنتی مطمئن به یک ضرورت تبدیل شده است.همچنین در سال ۱۹۹۴ یک شرکت آلمانی به نام اینترشاپ اولین سیستم فروشگاه اینترنتی خود را معرفی کرد.در سال ۱۹۹۵ آمازون سایت فروشگاه اینترنتی خود را افتتاح کرد و در سال ۱۹۹۶ ای بی نیز این کار را انجام داد .
خرید اینترنتی:
خرید اینترنتی (انگلیسی:Online Shopping)) نوعی خرید است که از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود.از مهم ترین و بزرگ ترین سایت های خرید اینترنتی می توان به سایت های ebayوamazon.comاشاره کرد.
اولین بار در سال ۱۹۹۱ آقای تیم برنرز لی که مخترع اینترنت کنونی است تجارت الکترونیک را پایه گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد. در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد و خرید اینترنتی به وسیله این پروتکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. ۱۹۹۵ شرکت amazon.com و سال ۱۹۹۶ شرکت ebay نیز فعالیتهای خود را شروع کردند.عملکرد:

در این نوع فروشگاه که بعد از به وجود آمدن اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت، فروشنده لیست و مشخصات کالاهای خود را در سایت قرار می‌دهد و خریدار پس از مراجعه به این سایت و مطالعۀ مشخصات و ویژگی‌های کالا، نسبت به ثبت سفارش خرید از فروشگاه اقدام می‌کند. این سفارش‌ها پس از بررسی و تایید نهایی توسط مسئولان سایت با توجه به نوع کالا و حجم و وزن آن توسط پیک موتوری، پست و یا باربری به آدرس سفارش‌دهنده ارسال می‌شود و وجه کالا به روش‌های مختلف قابل پرداخت می‌باشد. امروزه تجارت الکترونیک در سر تا سر دنیا بسیار رواج پیدا کرده است.
این پول ها صرف خرید چیزهای متنوعی خواهند شد، از آیفون گرفته تا لوازم پخش موسیقی. به این ترتیب کاربران می توانند با لباس راحتی خود پشت مانیتورهایشان به خرید بپردازند و تنقلات بخورند. اما با رواج چشمگیری که تجارت الکترونیک این روزها در زندگی ما پیدا کرده است، شاید کمتر کسی به نقطه ی آغاز آن فکر کند.

ما در این مقاله اطلاعات زیادی در مورد مزایای خرید اینترنتی و آنلاین در اختیار شما قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی خرید لوازم آرایشی و خرید اینترنتی لوازم آرایشی و خرید اینترنتی لباس مجلسی و خرید اینترنتی لباس بچگانه و خرید اینترنتی لباس زیر و خرید اینترنتی لباس زیر مردانه و خرید اینترنتی لباس زیر مردانه و خرید سایت اینترنتی را انجام دهید همچنین اطلاعات زیادی درمورد سایت خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی هفت و یک و فروشگاه آنلاین لباس و روسری در اختیار شما قرار داده ایم که مواد زیر همه از مزایای این فروشگاه اینترنتی و آنلاین می باشد.
ابتدا به سراغ این مزایا می رویم، مزایایی که یک فروشگاه اینترنتی را از یک فروشگاه خیابانی متمایز می کند.
داشتن فروشگاه اینترنتی و خرید فروشگاه اینترنتی مناسب امروزه به یکی از ترندهای مهم انواع صنایع تبدیل شده است. یکی از مهمترین دلایلی که امروزه هر صنعتی را به سمت فضای اینترنتی متمایل می کند، کاهش هزینه های ثابت و افزایش تعداد مشتریان آن ها در این فضا است. به دلیل حذف محدودیت جغرافیایی در دستیابی مشتریان از اقصی نقاط کشور به خدمات و محصولات شما با استفاده از اینترنت، شما را در معرض دید مشتریان بالقوه بیشتری قرار می دهد.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی
  • ۰
  • ۰

پن صورت چیست و با صابون چه تفاوتی دارد ؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که برای شستشوی صورت باید از صابون استفاده کنند، صابون می تواند ضررهای زیادی برای پوست داشته باشد و پوست شما را خشک و یا حتی چرب تر نمایند.امروز متخصصان پوست و زیبایی تاکید می کنند به جای صابون، از فوم ها، ژل ها و شوینده های مناسب نوع پوستتان یا از پن

پن صورت چیست؟

پن مخصوص صورت (با نام علمی Syndet)، محصولی آرایشی-بهداشتی است که از آن برای شستن پوست صورت استفاده می‌شود. پن‌ها ظاهری شبیه به صابون دارند و در مقایسه با صابون‌ها، برای پوست مناسب‌تر هستند؛ زیرا pH پن مخصوص صورت، نزدیک به pH طبیعی پوست است (نزدیک به 6). از این‌رو، تعادل پوست را بر هم نمی‌زند. پن‌ها خواص پاک‌کنندگی بالایی دارند و گردش خون را در پوست سرعت ‌بخشیده و اکسیژن رسانی را به بافت‌ها افزایش می‌دهد. از طرفی پن مخصوص صورت می‌تواند به تأمین مواد مغذی پوست کمک کنند. جالب است بدانید پن‌ها می‌تواند در درمان بعضی از عارضه‌های پوستی مانند قرمزی و التهاب پوست،آکنه، زخم بستر و … نیز موثر باشد.

 تفاوت پن صورت با صابون 

بارها اتفاق افتاده که بعد از حمام و شستشوی بدن با صابون، متوجه خشکی و کشیدگی پوستمان شده‌ایم. این حس برای افراد با پوست خشک و حساس، بسیار نامطلوب است. همچنین افرادی که پوستی چرب دارند، به مرور زمان دچار این احساس نامطلوب می‌شوند، زیرا پوست چرب این افراد نیز ممکن است به پوست چرب دهیدراته با عوارض خاص آن تبدیل شود! پن صورت یک محصول آرایشی بهداشتی است که از آن برای شستشوی صورت استفاده می‌شود. این محصول در مقایسه با صابون سازگاری بیشتری با پوست صورت دارد و دارای انواع مختلفی است.ینی برای هر مشکل پوستی نوع خاصی از پن باید مورد استفاده قرار گیرد . پن صورت جایگزینی مناسب برای صابون بوده و با تنظیم اسیدیته سازگار با پوست، می‌تواند به حفظ لطافت، چربی و رطوبت طبیعی پوست کمک زیادی کند.

پوست بدن به علت ترشح ماده سبوم که نوعی چربی است، محیطی نسبتا اسیدی دارد. صابون‌های معمولی به دلیل مواد تشکیل دهنده خود، قلیایی هستند و این شاخصه صابون باعث می‌شود تا به لایه چربی روی پوست که مانند سدی دفاعی برای حفظ رطوبت بدن عمل می‌کنند، آسیب جدی برسانند. از طرفی روی پوست ما میکروب‌ها به میزان مشخصی وجود دارند که اصطلاحا فلور میکروبی پوست ما را تشکیل می‌دهند و مانع از رشد میکروب‌های نامناسب برای بدن می‌شوند. صابون با کاهش PH پوست، این فلور را نیز تغییر داده و موجب بروز عوارضی نظیر جوش‌های مقاوم به درمان می‌شود.

انواع پن صورت :

1.پن صورت ضد لک 

2. پن صورت روشن‌ کننده

3. پن صورت پاک کننده

4.پن ضد جوش صورت

5. پن لایه بردار صورت

6. پن مخصوص پوست چرب

7. پن مرطوب کننده پوست صورت

روش استفاده از پن :

بهتر است شب قبل از خواب استفاده شود. ابتدا با پاک کننده‌های آرایشی، آرایش خود را پاک کنید سپس صورت خود کمی با آب گرم  خیس کنید مقداری از پن را بر روی صورت بمالید و شستشو دهید و در آخر با آب سرد کف‌های موجود را آبکشی نمایید. برای خشک کردن صورت از یه حوله نرم و لطیف استفاده کنید و آن را محکم به صورت خود نکشید باید به آرامی و آهستگی صورت خود را خشک کنید.

سخن پایانی :

شستشوی صورت یکی از موارد مهم در برنامه روزانه مراقبت از پوست است، اما بسیاری از افراد به آن توجهی نمی‌کنند و با ترکیباتی که به پوست آسیب می‌رسانند پوستشان را می‌شویند و سلامت پوستشان را به خطر می اندازند. امروزه محصولات زیادی برای شستشوی پوست صورت در دسترس است. یکی از بهترین محصولات برای شستشوی پوست، پن مخصوص صورت است که لذت داشتن پوستی نرم و لطیف را به شما هدیه می‌دهد.

منبع:https://haftoyek.com

  • نازی مهدوی